Sea Hero Quest – na Međunarodnom festivalu kreativnosti u Cannesu igra osvojila zlatnog lava

Fotografija članka: Sea Hero Quest – na Međunarodnom festivalu kreativnosti u Cannesu igra osvojila zlatnog lava

Igra “Sea Hero Quest” je osvojila ukupno devet nagrada na najprestižnijem događanju u industriji oglašavanja. Igra je od njezinog globalnog predstavljanja preuzeta oko 1,6 milijuna puta, a u Hrvatskoj do sredine lipnja više od 26.500 puta.

Oglas

Na ovogodišnjem Cannes Lions Međunarodnom festivalu kreativnosti, najprestižnijem događanju u industriji oglašavanja Deutsche Telekom Grupa u sklopu koje djeluje i Hrvatski Telekom te agencija Saatchi & Saatchi proslavili su devet nagrada – jednog zlatnog, pet srebrnih i tri brončana Lava  za mobilnu igru ‘Sea Hero Quest‘.

Riječ je o inovativnoj mobilnoj igri kreiranoj s ciljem stvaranja najveće baze podataka u svijetu uspoređujući ljudsku orijentaciju u prostoru. Ta će baza znanstvenicima pomoći da naprave veliki korak naprijed u razvoju novih dijagnostičkih testova za demenciju.

Više od 47 milijuna ljudi diljem svijeta trenutačno živi s demencijom a procjenjuje se da će taj broj narasti na 135 milijuna do 2050. godine. Za mnoge ljude koji žive s demencijom, jedan od prvih simptoma je gubitak prostorne svijesti, jer oni gube sposobnost za snalaženje čak i u dobro poznatim  mjestima. Stvaranje globalnog standarda s mobilnom igrom ‘Sea Hero Quest’ o tome kako se snalazimo u prostoru široko je priznat kao jedan od ključnih koraka prema razvoju novih dijagnostičkih testova za bolesti koje uzrokuju demenciju.

Igra je od njezinoga globalnog lansiranja, prije samo nekoliko tjedana, preuzeta oko 1,6 milijuna puta. U Hrvatskoj je do sredine lipnja preuzeta više od 26.500 puta.

Kad se zbroji vrijeme koji su utrošili korisnici na igru, to onda iznosi više od 30 godina što je generiralo ekvivalent od više od 4500 godina sličnih laboratorijskih istraživanja. Prethodne studije o ljudskoj prostornoj navigaciji su se sastojale od najviše 600 sudionika što ovu studiju čini najvećim skupom podataka.

Pozitivan odaziv je nevjerojatan. Ljudi diljem svijeta su inspirirani skinuti ‘Sea Hero Quest’ i igrati za dobro. Igra je ušla u top 20 na 40 tržišta na App Storeu i Google Playu, te je broj jedan na mnogim tržištima.

– Hans-Christian Schwingen, član Uprave DT Grupe za branding Deutsche Telekoma

Koncept ‘Sea Hero Questa’ bio je motiviran željom da osnaži ljude da igraju za dobro i ostvaren je kroz partnerstvo sa svjetski poznatim stručnjacima u njihovim područjima. S tri milijarde sati koje globalna populacija provedi tjedno igrajući online i mobilne igre, cilj je bio ne samo pokazati tu snagu nego i ići dalje do najšire publike koja će prepoznati ulogu koju tehnologija ima u svakodnevnom životu.

Za više informacija posjetite ili #gameforgood.

Nagrade koje je osvojio Sea Hero Quest na Cannes Lions International Festival of Creativity:

– Gold Lion Promo & Activation: Use of Mobile
– Silver Lion Promo & Activation: Commercial Public Services
– Silver Lion Health: Education & Services
– Silver Lion Pharma: HCP Devices & Diagnostic
– Silver Lion Direct: Use of Data
– Silver Lion Cyber: Innovative Use of Social & Community
– Bronze Lion Mobile: App Games
– Bronze Lion Mobile: Social Gaming & Competition
– Bronze Lion Entertainment: Innovation in Branded Games

Oglas
Pretplatite se na BESPLATNE
Tjedni pregled najzanimljivijih tehnoloških informacija
Poveznica se otvara u novom prozoru
Sigurnosna provjera: Upišite rezultat  2+9=

KOMENTARI


Neprimjerene komentare, poveznice, reklamiranje/promoviranje i komentare koji tematski nisu vezani uz vijest odmah ćemo ukloniti.