PDC 2010 – kratki pregled

Fotografija članka: PDC 2010  – kratki pregled

Događaj se je mogao gotovo u cijelosti pratiti putem broadcasta.
Većina keynote predavanja bila je usmjerena na ono što softverski programeri mogu graditi s Microsoftovim alatima. Microsoft je daleko iza Applea sa svojim iPhone i Google Inc s android smartphone softverom,  budući su nekoliko desetaka tisuća aplikacije već dostupne za ove telefone, a kao što znamo, to je kritično za uspjeh WP7 platforme.  No, jedna od Microsoftovih najveća snaga je njezin odnos s programerima. Tvrtkini alati su ažurirani, a Microsoft se nada da će potaknuti programere da grade aplikacije za WP7, iako je popularnost telefona nedokazana.

"Trebamo svoje najbolje djelo. Da ne bude zabune o tome, kada je u pitanju Windows Phone, mi smo svi tu." rekao je prisutnim programerima Ballmer. Zatim je nadodao da će Microsoft svim prisutnim na konferenciji u Redmondu, dati Windows 7 Telefon pametni telefon.  Microsoft je predstavio i neke nove aplikacije, dodatke  koji se mogu skinuti za Windows 7 Telefon. Microsoftovo tržište aplikacija  sada ima 1.000 odobrenih programa i igara. 

Dean Hachamovitch, CEO za Microsoft Corp ‘s Internet Explorer,  pokazao je programerima kako mogu programirati web stranice off line i iskoristiti nove značajke IE9. Internet Explorer 9, koji je u obliku beta testiranja,  koristi više računalnog hardvera kako bi se  brže stranice učitale i pokretale.  IE9, koji je dostupan samo za računala sa sustavom Windows Vista i Windows 7, omogućuje korisnicima računala "PIN" web stranice na dnu trake ekrana, stvarajući stalni prečac koji čini više web kao desktop program.

Microsoft  je također programerima predstavio novine oko Azure sustava, opisujući ga kao operativni sustav za "oblak", drugim riječima, tehnologija koja omogućava pokretanje programa nije na jednom računalu ili poslužitelju, već ne tisuće strojeva u podatkovnim centrima razbacanim u svijetu.

 

Walt Disney Co ‘s Pixar Animation Studios demonstrirao je u stvarnom svijetu primjer kako Azure radi. U poznatom animiranom filmu "Priča o igračkama",  softver za renderiranje odgovoran je za stvaranje  vizualnih učinaka.  U prošlosti bilo je potrebno da studio ulaže znatna sredstva u IT strukturu i softverske pakete koji obrađuje masivne podatke i  datoteke. Pixar sada za svoje potrebe koristi ugrađenu verziju softvera za renderiranje tako da rade na Azure platformi. To im omogućuje postavljanje svojih studijskih, filmskih RAW datoteke u oblak. Studio može odlučiti kako brzo žele da se pojedini dijelovi procesa renderiranja odvijaju i ujedno koriste priličan broj računala za dovršetak rada. Studio plaća usluge na temelju koliko računalnih resursa koristi, ali ne moraju kupiti ogroman broj poslužitelja.

 

Oglas
Oglas
Pretplatite se na BESPLATNE
Tjedni pregled najzanimljivijih tehnoloških informacija
Poveznica se otvara u novom prozoru
Sigurnosna provjera: Upišite rezultat  6+3=

KOMENTARI


Neprimjerene komentare, poveznice, reklamiranje/promoviranje i komentare koji tematski nisu vezani uz vijest odmah ćemo ukloniti.