ESL: 10. sezona natjecanja Intel Extreme Masters privukla 34 milijuna gledatelja!

Fotografija članka: ESL: 10. sezona natjecanja Intel Extreme Masters privukla 34 milijuna gledatelja!

ESL, najveća tvrtka za elektroničke sportove na svijetu, proslavila je završnicu desete sezone natjecanja Intel® Extreme Masters u poljskom gradu Katowicama svojim dosad najvećim i najgledanijim događajem.

Oglas

Na elitnom profesionalnom igračkom natjecanju na glavnoj pozornici Spodek Arene okrunjena su tri prvaka: SK Telecom T1, Fnatic i Polt, i u turnirima League of Legends®, Counter-Strike: Global Offensive te StarCraft® II: Legacy of the Void™.

Prijenose s natjecanja Intel Extreme Masters World Championship gledalo je više od 34 milijuna jedinstvenih gledatelja, a procjenjuje se da ih je u najgledanijim razdobljima istodobno gledalo više od dva milijuna gledatelja na različitim platformama. Riječ je o povećanju od 32 posto odnosno 25 posto u odnosu na prošlogodišnje prijenose. Prema tim agregiranim podacima natjecanje IEM World Championship ESL-ov je najuspješniji internetski prijenos u povijesti. Događaj je ostvario i najširu distribuciju u povijesti ESL-a – prijenosi strujanjem uživo i putem linearne televizije emitirali su se u sedamnaest zemalja posredstvom deset distribucijskih partnera. IEM u Katowicama prvi je ESL-ov događaj koji se prenosio na više internetskih platformi, uključujući Twitch, Yahoo, Azubu i Hitbox.

Ovogodišnji događaj, koji se sastojao od natjecanja IEM World Championship i sajma IEM Expo, zabilježio je povećanje broja posjetitelja od osam posto u odnosu na prošlu godinu: do nedjelje, 6. ožujka posjetilo ga je 113.000 osoba. IEM Expo, sa svoje dvije pozornice za turnire i 43 štanda globalnih partnera, obožavateljima je nudio priliku da iskušaju najnovije tehnologije i igre koje će tek izaći na tržište. Završnice IEM-ovih turnira gledalo je 10.000 gledatelja, što je i puni kapacitet Spodek Arene.

Događaj je oborio sve ESL-ove rekorde po angažmanu na društvenim medijima. Na ESL-ovim i IEM-ovim računima na Twitteru i Facebooku zabilježeno više od 3.200.000 interakcija te stotine milijuna dojmova. Gotovo tisuću objava za trajanja događaja dosegnulo je više od trideset milijuna jedinstvenih korisnika na Twitteru i Facebooku.

Ovo je deseta godina zaredom da IEM stvara monumentalne događaje na području elektroničkih sportova. Tijekom proteklog je desetljeća na IEM-ovim događajima u nagradama dodijeljeno više od 5.500.000 USD, a samo na natjecanju IEM World Championship u Katowicama nagradni fond iznosio je 500.000 USD. IEM je posjetio pet kontinenata, na kojima je održao 58 događaja. Kao samo jedan primjer IEM-ova zasljepljujuće brzog rasta, u prvoj sezoni ostvareno je približno 500.000 videosesija, dok se u desetoj sezoni taj broj popeo na vrtoglavih 132.326.000 videosesija.

“Dolazak u Katowice na ovo natjecanje najbolji mi je trenutak u godini. Svaka sekunda natjecanja ima potencijal za stvaranje nezaboravnih uspomena i upravo je u tome njegova čarolija”, izjavio je na ESL-u Michal Blicharz, potpredsjednik tvrtke Pro Gaming. “Kada bih morao definirati razlog zbog kojeg nam se korisnici vraćaju svake godine, rekao bih da je posrijedi upravo ta čarolija.”

Dodatne informacije o natjecanju potražite na službenom web-mjestu natjecanja, kao i na .

Tko je ESL?

ESL najveća je tvrtka za elektroničke sportove na svijetu, predvodnik u svom sektoru koji nudi raznovrsne igre te brojna internetska i izvanmrežna natjecanja. Vodi vrlo ugledne, brendirane međunarodne i nacionalne lige i turnire kao što su Intel® Extreme Masters, ESL One, ESL Pro Series, StarCraft® II World Championship Series te brojni lokalni amaterski kupovi, lige i sustavi za sastavljanje ekipa. ESL obavlja brojne usluge na području igračke tehnologije, organizacije događanja, marketinga i televizijske produkcije te ispunjava sve potrebe u sektoru elektroničkih sportova. Ima urede u Njemačkoj, Rusiji, Francuskoj, Poljskoj, Španjolskoj, Kini i Sjevernoj Americi te partnere u brojnim drugim zemljama, što ga čini istinski globalnim akterom.

Što je Intel® Extreme Masters?

Intel® Extreme Masters najdugovječnije je profesionalno igračko natjecanje na svijetu. Pokrenuo ga je ESL 2006. godine, a obuhvaća turnire Counter-Strike: Global Offensive, StarCraft II i League of Legends koji se igraju na više kontinenata. ESL-ove internetske prijenose natjecanja svake sezone na Twitchu gleda više od dvadeset milijuna gledatelja.

Oglas
Pretplatite se na BESPLATNE
Tjedni pregled najzanimljivijih tehnoloških informacija
Poveznica se otvara u novom prozoru
Sigurnosna provjera: Upišite rezultat  5+9=

KOMENTARI


Neprimjerene komentare, poveznice, reklamiranje/promoviranje i komentare koji tematski nisu vezani uz vijest odmah ćemo ukloniti.